Guider

Här samlar vi guider som kan hjälpa dig på traven.

Behöver du personlig hjälp är vår tekniska support bara ett samtal eller mail bort.

Kundcenter

Beställ toner

Funktionen Beställa toner kräver behörigheten Användare-Toner eller Administratör-Tjänster Steg 1 Gå via genvägen Beställning. Steg 2 Välj Beställ toner. Steg 3 I nästa dialog listas enhetens alla

Läs mer »

Outlook

E-post signatur

En signatur för e-postmeddelanden kan läggas till automatiskt i alla utgående meddelanden eller manuellt i specifika meddelanden. Skapa en e-post

Läs mer »

Övrigt

Frågor & svar

Felsökning

Prova att starta om datorn. Kontakta supporten om det inte hjälper! 

Ja vi behov så används denna metod för att hjälpa dig på bästa sättet. Vi använder ett verktyg som heter TeamViewer för fjärrstyrning. Du laddar ner detta här: länk

Betalning & fakturor

Du behöver ha ett aktivt tjänsteavtal för att få hjälp av supporten. Om du är osäker är det naturligtvis kostnadsfritt att kontakta oss för att ta reda på det! Kontakta oss på 0771-300 300 eller info@tti.se.

Vid frågor gällande betalningar och fakturor vänder du dig direkt till ekonomi@tti.se eller 0771-300 300 knappval 3.

Microsoft 365

Ja vi behov så används denna metod för att hjälpa dig på bästa sättet. Vi använder ett verktyg som heter TeamViewer för fjärrstyrning. Du laddar ner detta här: länk